maandag 16 augustus 2010

Kanban kaartje

Zaterdag ontving ik mijn nieuwe Kanban stempels en wat een surprise, ze zijn vrij groot!
Dat was dus even aanpassen met het formaat van de kaart maar ik vind het zeker niet storend, ze zijn ook erg leuk om in te kleuren, deze dame is ingekleurd met copics en het papier is van Prima marketing, the Sasha paper collection.



I made this cqard with my new kanban clearstamps wich i received Saturday, the size is a bit bigger tahn i expected but they are soooo cute and great for colloring.
I used my copics to color the image and the paper i used is from the Sasha paper collection from prima marketing.
I hope you like the card!



Bye, Jolanda

3 opmerkingen:

Michelle zei

Leuk kaartje Jolanda. Erg mooi papier wat je hebt gebruikt, mooie kleurtjes.
Groetjes Michelle

Elizabeth P zei

What a cute card Jolanda!!! I love the girlie colours, the image and the details you used :)

Debbie Stip zei

Wat een leuk stempeltje, maar eens googlen...

Erg mooie bloemetjes ook, helemaal super!

XXDebbie