maandag 13 juni 2011

Dollar digi kaart.........

Zo, weer wat nieuwe kaartjes die ik kan laten zien, heb er nog 2 gemaakt maar mag die nog niet laten zien. Bovenstaand kaartje heb ik gemaakt met een dollardigi echt super leuk om te gebruiken en dan in 3D, ideaal om voor allerlei gelegenheden te gebruiken, je kunt hem  vinden bij http://www.snbshop.blogspot.com/

Dit kaartje gemaakt naar aanleiding van een weeksketch bij de cuties, simpel maar toch leuk geworden, de stempel is van penny Black.

Nog een paar weken en de kinderen hebben zomervakantie en dan gaan we ook 2 weken naar Frankrijk, ik denk dat ik mijn knutselspullen wel zal gaan missen, ik neem in ieder geval lekker veel boeken mee.
Ik ben heel erg benieuwd of ik nou veel lezers heb op mijn blog, laat maar een leuke reactie achter.
Groetjes en nog een fijn weekeind.

Jolanda

1 opmerking:

Aleida zei

Mooie kaartjes! Lekker zonnig, om al vast in de stemming te komen?
groetjes,