maandag 15 juli 2013

25 Jaar!!!!

Gisteren waren mijn moeder en stiefvader 25 jaar getrouwd!!
In mei hadden we dit al gevierd met een weekeind naar Texel maar gister was hun echte trouwdag.
En, bij een mooie bos bloemen hoort natuurlijk een kaartje.

Van mijn upline Miriam mocht ik een stempelset uitkiezen en aangezien ik de cupcake builder pons had uitgekozen voor mijn startpakket leek het mij een goed idee om de bijpassende stempels te bestellen ,de create a cupcake set ( pagina 13 in de catalogus).

De kleuren van het kaartje passen ook perfect bij de bos bloemen, op naar de 30 jaar!!

Groetjes Jolanda



gebruikte materialen:
create a cupcake stempelset
cupcake builder pons
inkt: Midnight muse, summer starfruit, primrose petals, gumball green
cardstock: 2012-2014 in color collection
papier: designer series paper stacks 2012-2014
itty bitty banners ( teksten)

Geen opmerkingen: