zondag 15 september 2013

Herfst

Gister maar weer eens aan de slag gegaan met mijn markers en een stempelafdrukje ingekleurd.
Met deze kaart doe ik mee met challenge #3 bij Cheerful sketches .Het papier komt uit een blokje van de boekenvoordeel en de bloemen zijn gemaakt met een mal van joy. De knoopjes zijn ook van de boekenvoordeel.
De vlinders heb ik gemaakt met de embosslits Beautiful Wings van Stampin' Up! een super handige mal die embossed en snijd in 1 keer, en de vlindertjes zijn echt heel schattig. Ik had geen papier in de blauwe kleur dus heb ik een stuk wit papier blauw gemaakt met mijn marker en toen tussen de mal gelegd zo heb je een vlinder in de juiste kleur. Wil jij ook zo'n leuke mal bestellen dan , ik bestel hem graag voor je bij de volgende verzamelbestelling op 19 September!
 
 
Vandaag is het nog redelijk weer en omdat het de afgelopen dagen zo veel regende kon wammes niet lekker rennen en spelen buiten. We gaan straks lekker naar het bos, alvast wat herfstgeuren opsnuiven. Wammes is er al klaar voor en heeft zijn muts alvast op gezet.
 
 

Fijne Zondag allemaal,
Groetjes Jolanda
En een poot van Wammes

6 opmerkingen:

Marjoleine zei

Hoi Jolanda, wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het meedoen!
Liefs,
Marjoleine

Gerda zei

wauwie wat een prachtig kaartje,
leuk dat je mee doet aan de challenge bij cheerful sketches.
dank je wel voor deze prachtige bijdrage.
hugs Gerda DT cheerful sketches

Creaine zei

leuk dat je meedoet met de challenge bij cheerful sketches. Leuke kaart en wat een lieve hond ;)
groetjes Ine

Mieke zei

Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt voor de challenge van cheerful sketches. Een hele fijne dag nog.

Groetjes Mieke

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Jolanda, ik vind het een supermooie uitwerking van de sketch.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
Groetjes van Anita

Margreet zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Jolanda. Zo leuk, die bloemen in dezelfde print. Wammes ziet er ook geweldig uit met zijn mooie muts!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet