donderdag 14 augustus 2014

Kerst in Augustus??

Nee, maar wel alvast een mooi kerstkaartje gemaakt met de nieuwe stempelset die ik mocht pre-orderen omdat ik demonstratrice ben van Stampin' Up!
 ( leuk voordeeltje toch?)

Vanaf 28 Augustus mogen klanten ook bestellen! Nog geen catalogus? Die mag gratis bij mij worden opgehaald of ik stuur hem op tegen verzendkosten.

Deze mooie krans is gemaakt met de set "Wondrous Wreath"en dit is een photopolymer stempelset .
Een "clearstamp" maar dan gemaakt van materiaal wat wel goed stempelt.
Het voordeel is ook dat je door je clearblock heen precies kunt zien waar je moet stempelen om een mooie afbeelding te krijgen.
Bij deze set is ook een set framelits te koop en deze staan als een mooie bundle in de catalogus.


Ik heb nog volop ideetjes voor deze mooie stempels!

Zin om ook aan de slag te gaan?
2 September hou ik bij mij thuis in Eindhoven een workshop/ knutselavond. We gaan 3 kaarten maken .
De kosten zijn 7,50 en je krijgt natuurlijk de najaarscatalogus mee naar huis.
opgeven kan via mail

16 Augustus organiseren de Crazy Crafters ( het Stampin' Up! team waar ik lid van ben) een bloghop, we starten die dag om 9.00u de leuke bloghop waarbij enkele van mijn collega's mooie creaties laten zien en ik doe natuurlijk ook mee.
Kom jij gezellig even langs?

Groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: