zaterdag 29 november 2014

SAB tour swap

Gisteravond naar een hele leuke bijeenkomst van SU! geweest en natuurlijk moest daar ook geswapt worden. Ik had 20 swaps gemaakt en ik heb natuurlijk ook 20 hele leuke swaps terug gekregen.

Ik heb 20 van deze schattige kado tasjes/ doosjes gemaakt, natuurlijk heb ik deze niet zelf verzonnen maar het patroon van Sam Donald haar blog gehaald, zij is altijd een bron van inspiratie voor mij.
Zij maakt de mooiste/ leukste doosjes, kaarten , zakjes en tasjes.

wat ik nog meer voor deze swap heb gebruikt:
- crumbcake cardstock
- 2013-2015 in color DSP papier en inkt
-scallop circle 2,2 cm
- itty bitty accents punch
- petite petals punch
- a round array stempelset 


Ik heb natuurlijk ook hele leuke swaps terug gekregen.







Ook deze avond weer hele leuke nieuwtjes gehoord maar daar moeten jullie nog even op wachten!
Ik had ook nog heel veel geluk want ik won de prize patrol en dat was een mooie stempelset ( die ik helaas niet mag laten zien).

Groetjes Jolanda



Geen opmerkingen: