vrijdag 27 maart 2015

Gratis workshop winnen?

Hallo!



Omdat het Sale-A-Bration is ga ik een GRATIS! workshop voor 2 personen verloten incl materiaal! De workshop wordt bij mij thuis in Eindhoven gegeven 
( hou daar even rekening mee als je mee wil doen) en je ontvangt tevens een seasonal catalogus en een Sale-A-Bration folder.







Wat moet je daar voor doen?
Niet zo heel veel, wordt in ieder geval volger van mijn blog en als je mijn Facebook liked zou ik dat ook heel leuk vinden.Volger van mijn blog wordt je door in de re zijbalk te klikken op de blauwe button waar staat "Neem deel  aan deze site"
Laat ook een leuke reactie achter dan kan ik bijhouden wie er allemaal mee doet.
Bij 210 volgers gaat de workshop verloot worden!
( Deze actie loopt tot 31 maart, zijn er op 31 maart niet voldoende volgers gaat de workshop er helaas niet uit.)

Dus vooral veel delen!

Heel veel creatieve groetjes,
Jolanda

2 opmerkingen:

Silvy zei

Hoe kan ik je blog volgen?

Unknown zei

Hier hou ik van! 😄 leuke actie ! Ik doe graag mee