vrijdag 1 mei 2015

Happiness Is

Afgelopen week kreeg ik mijn bestelling binnen, ik had een Project life kaarten set "happiness Is" besteld die inmiddels op de retired lijst staat, erg jammer want hij is erg leuk.
Ik doe niet veel met project life maar vond deze kaartjes toch wel heel erg leuk, en daarom ben ik maar eens gaan proberen om 1 kaartje op een kaart te verwerken.





De bloemen komen uit de stempelset "Crazy about You"en de achtergrond is gestempeld met de stippel stempels uit de set "Dotty Angles"

Zo zie je maar dat met een project life kaartje je ook een leuke kaart kan maken.

ook zin om een keer met Stampin' Up! aan de slag te gaan of wil jij graag demonstratrice worden stuur mij een mail en ik leg jou alles uit.

Groetjes Jolanda




Gebruikte materialen:







1 opmerking:

Sarah zei

Leuke kaart ! Liefs ☆ Sarah ☆