dinsdag 12 mei 2015

Sprinkles of life

Het voordeel van Demonstratrice zijn is dat je als eerste mag bestellen uit de nieuwe catalogus, Volgende maand gaat de nieuwe Annual catalogus van SU! in en ik mocht alvast wat bestellen en dat heb ik ook gedaan.

De nieuwe catalogus staat weer vol leuke nieuwe stempelsets en mooie nieuwe In Colors. later op dit blog meer over de nieuwe kleuren.

Het was de bedoeling dat ik met deze creatie mee zou doen aan een challenge maar helaas was ik te laat met het inzenden van mijn kaart.
Ik heb Crisp cantaloup gebruikt omdat dat de bedoeling was en er moest een neutrale kleur bij gebruikt worden.

Er zijn al verschillende demonstratrices voor mij geweest die dit "model" kaartje met envelop hebben gemaakt, ik heb het idee dan ook weer op pinterest gevonden.



Wil jij ook een nieuwe catalogus ontvangen? of profiteren van de leuke voordelen als je demonstatrice bent neem dan snel contact met mij op!



Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Ilse zei

Oh, wat een mooie kaart!!! ik kom zeker vaker langs hier op je blog. Zo veel moois hier...
Groetjes
Ilse