zaterdag 15 augustus 2015

A rainy day

Vandaag is een bijzonder regenachtige dag en ik had zin om een vrolijk kaartje te maken, ik ben aan de slag gegaan met de sketch van het challengeblog Cheerful Sketches


De bloem komt uit de stempelset You´ve got this en het cardstock en DSP zijn beide retired, de bloem heb ik ingkleurd met SU! inkt en een kwastje, aquarellen gaat mij nog niet heel goed af maar ik ben toch wel tevreden met het resultaat. de inkt van SU! is goed te gebruiken om te aquarellen.

 Ik hou zelf niet van heel veel bloemen en andere tierelantijntjes en heb de kaart dus Clean & simple gehouden.

Groetjes Jolanda

4 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Gave uitwerking van de schets & mooi ingekleurd ook!!

Marjoleine zei

Wat een mooie rustige kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches!
Dank je wel voor het mee doen met onze challenge!

Groetjes,
Marjoleine (DT)

Creaine zei

Mooi gemaakt hoor!!!
Dankjewel voor je bijdrage bij Cheerful Sketches. Succes!!
groetjes Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Margreet zei

Mooie kaart met onze schets! Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet