zondag 20 maart 2016

Honeycomb happiness ATC cards

Hallo,

Vandaag was het World happiness day, nooit geweten dat deze dag bestond maar goed, dat was dus vandaag.
Ik ben vandaag voor de eerste keer aan de slag gegaan met ATC cards, een ATC kaartje is een kaartje wat je ruilt met een ander. het heeft het formaat van een pokemon kaartje en op dat formaat kan/ mag je je helemaal uitleven. nou ben ik nog steeds van het Clean & simple dus ik heb mijn eerste kaartjes niet heel druk gemaakt. maar ze zijn wel vrolijk, dat komt dus goed uit op deze happiness dag.



Ik heb de stempelset Honeycomb Happiness gebruikt uit de SAB, ik vind het kuikentje zo schattig en met pasen in aantocht ook nog eens toepasselijk.
Kuiken nummer 1 is al vergeven , nu maar eens zien of ik de rest ook geruild krijg.

Fijne week!!

Groetjes Jolanda

Groetjes Jolanda

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

oh deze zijn leuk!!! Gaaf zoals al die kleurtjes en patroontjes gecombineerd hebt, lekker vrolijk!