dinsdag 22 november 2016

Weather Together

Er is de afgelopen dagen al heel wat regen gevallen en daarom ben ik maar met deze leuke parapluutjes aan de gang gegaan.
Afgelopen Zaterdag gezellig knutseldagje gehad met Ilse, Bianca en Nicole 
leuk om allemaal de zelfde hobby te hebben.
Ik heb een leuk projectje gemaakt maar dat kan ik nog niet laten zien. Op mijn workshop van 13 december gaan we het zelfde maken maar dan met spullen uit de nieuwe voorjaarscatalogus. De tijd vliegt voorbij en bij SU! denken ze alweer aan het voorjaar. Van mij mag de lente ook wel komen, lekker buiten in het zonnetje.
Helaas moeten wij het doen met de regen en daarom 2 kaarten met de stempelset Weather Together.

De gele kaart is gemaakt met allemaal actuele producten , het DSP komt uit de set Fruit stand.


 En onderstaande kaart maakte ik met "retired" DSP.
de tekst stempelde ik met Labeler Alphabet, echt een ideale set want je kunt er zelf de gewenste tekst mee maken.




Groetjes Jolanda

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Jolanda.
'Het regent zonnestralen', van zulke kaartjes word je vrolijk!

Nicole Parmentier zei

Ach met van die vrolijke parapluutjes mag het van mij best een keertje regenen hoor! (mits ik de hond niet uit hoef te laten!) Knutselweer noemen we dat gewoon! Ze zijn super schattig! Leuk ook die gekleurde teksten met de labeler stempels. Ik gebruik ze altijd met zwart maar zo zijn ze ook wel heel gaaf.