donderdag 13 april 2017

Use your stuff!!

Vanmorgen met een kopje koffie mijn favoriete blogs gelezen en zo ook het blog van Cornelie
Zij schreef een berichtje over alle spullen die ze bijna niet gebruikte, ik heb dat ook, ik koop heel veel spullen maar soms vind ik het echt zonde om dat ene mooie blokje papier te gaan gebruiken, of restjes die blijven liggen want op is op.



Van een kaartje wat ik onlangs maakte had ik nog wat papiertjes liggen en het monster stempelsetje van lawn Fawn ligt ook al even te wachten tot het gebruikt zou worden.
Ik ben dus met dit setje aan de slag gegaan en heb de papiertjes gebruikt en dit kaartje kwam er uit.



Zonder al te veel poespas toch een leuk kaartje geworden.
Ik ben nog bezig met kaartje nr 2, die volgt nog later op dit blog.
Een goed voornemen om gewoon maar eens te gaan gebruiken wat ik heb liggen ipv elke keer maar weer nieuwe dingen kopen ( het is een verslaving, geld moet rollen).


Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Cornelie zei

Hé Jolanda! Wat leuk dat je ook met de spullen die al wat langer hebt liggen aan de slag gaat. Het is echt een verslaving, maar ook een heerlijke hobby, maar O,O,O wat hebben we veel ongebruikte spulletjes liggen. Was het al langer van plan, maar als er nu meer blogsters mee doen word het gewoon een feestje! Super tof dus dat je dit hebt geplaatst! En wat een leuk kaartje, ik heb een zwak voor monstertjes, heb er zelfs een Pinterest bord voor gemaakt!
Fijne dag verder!

Nicole Parmentier zei

Ja het valt niet mee om al die leuke releases te weerstaan hè! Maar deze 'oude' spulletjes zijn ook geweldig. Het monstertje is stiekem toch wel heel erg lief en met dit papier een perfecte combi! Geweldig kaartje weer!

Danielle zei

Haha, grappig nu ik wat meer op je blog lees, dat jij ook van plan bent om wat meer te gebruiken en minder te kopen! En dat je het soms gewoon zonde vind om mooi papier te gebruiken, dat heb ik ook :-) Mocht je interesse hebben in de triangle turnabout stempel, ik heb 'm via Bij Oma Dee besteld!