donderdag 30 november 2017

Disco bollen

Ik wilde iets snel maar simpels maken, ik heb de Birthday wishes mal van PTI gebruikt met als achtergrond de "vlekken" uit de Happy Celebrations set van SU! Ik vind dat het wel een beetje een disco effect geeft, ik maakte er nog zwarte stippels bij met enamel accents van Ranger.


Voor de volgende kaart gebruikte ik de bollen uit de happy celebrations set, de Smile mal is van My Favorite Things en past perfect bij de stempelset All smiles ( ook van MFT).


Ik moet eigenlijk meer met kerst stempels aan de slag, mooi klusje voor het weekeind.

Groetjes Jolanda


2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke verjaardagskaarten heb je zo gemaakt, Jolanda!

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze leuk Jolanda! Ik houd hier wel van. Die zwarte teksten knallen er lekker af en mooi dat schaduwtje er achter. Ben benieuwd wat je dit weekend gaat maken..