zaterdag 13 januari 2018

Mini kaartjes en LANGEtantesetjesjaal

Hoi!

leuk dat je weer even langskomt op mijn blog.
Ik had nog een foto beloofd van de mini kaartjes die ik maakte om mee te sturen met de vogeltjes die ik haak voor stichting earlybirds.
Inmiddels zijn alle vogeltjes goed aangekomen bij de keurmeester en ik hoop dat ze allemaal worden goedgekeurd.



Ik haak niet alleen voor deze stichting, deze sjaal is een project voor mijzelf en de eerste sjaal die haak, het garen is van echt wil en haakt heerlijk. hij zal dan ook wel lekker warm zijn. Het patroon is van Tante Setje en is heel erg makkelijk.


Vandaag wordt er niet veel meer gehaakt want ik heb een avonddienst.
morgen hoop ik weer wat te kunnen knutselen en haken. 

Fijne Zaterdag allemaal,
Groetjes Jolanda

3 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Jolanda. Je kaartjes worden vast allemaal goedgekeurd.
Wat doen ze met de kaarten die niet door de keuring komen, krijg je die terug?
En wat een leuke kleurtjes voor je sjaal. Succes met het haakwerk!

Nicole Parmentier zei

Jhee goed bezig Jolanda! Je kaartjes voor bij de vogeltjes zijn super schattig!! En die sjaal.. geweldig! Zou willen dat ik dat kon!

Margot zei

Wat een cuties je kaartjes! En de sjaal ziet er ook prachtig uit!