donderdag 11 januari 2018

Project Life kaartjes

Hoi!


Ergens ver weg tussen lintjes en andere knutselspulletjes die zomaar ergens lagen vond ik een Project life setje van SU! Volgens mij was het een SAB setje maar dat weet ik niet zeker. Dat het er al even lag weet ik wel zeker want er zat een kleurtje in wat al eventjes retired is.

Nou leek het mij wel een goed idee om die kaartjes toch maar eens te gaan gebruiken. Daar ben ik dus mee begonnen en ik wil het hele setje omtoveren in een stapel kaarten/kaartjes.

Ik heb er al drie gemaakt en gebruikte daar de stempelset Party Pandas bij, de favoriet van de huidige SAB. Ik gebruik ze ook graag, leuke stempeltjes, leuk om bij te kleuren met een paar tintjes en makkelijk uit te knippen.

De kaartjes die ik deze keer maakte.




De kaartjes zijn 8.5 bij 11 cm , maar eens kijken of ik er nog bijpassende envelopjes bij kan maken, ik vind het alleen zo zonde om daar mijn DSP voor te gebruiken.

Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer!

Groetjes Jolanda


1 opmerking:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Jolanda. Goed idee om de PL kaartjes daarvoor te gebruiken!